• Close ×
  • Dilmah визнана кращою на Цейлоні корпорацією 2020 року з відповідальною громадянською позицією

     

    Шрі-Ланкійська сімейна чайна компанія Dilmah була відзначена найвищою нагородою Шрі-Ланки за корпоративну стабільність. Компанія стала однією з двох, що удостоїлися відзнаки за кращу корпоративну громадянську відповідальність в Шрі-Ланці в 2020 році. Dilmah перемогла в категорії підприємств з доходом менше 15 мільярдів рупій річного обороту на основі складних критеріїв. Серед них: соціальні, екологічні та економічні цінності, збалансоване управління, дотримання стандартів і кризове реагування. Ця премія Торгової палати Цейлону присуджується щорічно ось уже 17 років. Рішення про нагородження виноситься колегією видних суддів. Відзнаку за кращу корпоративну громадянську відповідальність в категорії компаній з капіталом понад 15 мільярдів рупій річного обороту отримала компанія Ceylon Biscuits Ltd, яка також є Шрі-ланкійським сімейним підприємством.

    На додаток до бажаної вищої нагороди, компанія Dilmah отримала нагороди в категоріях “Відносини з клієнтами”, “Навколишнє середовище за межами бізнесу” та була обрана в якості однієї з 10 кращих компаній, які стверджують корпоративну громадянську відповідальність в Шрі-Ланці. Компанія виділяється своїми досягненнями як сімейний бізнес з особливим фокусом на чаї серед конгломератів і фінансових компаній, що входять в десятку кращих.

    Dilmah була створена Мерріллом Дж. Фернандо на основі беззастережного зобов’язання служити людям за часів колоніальної економічної системи. Вона існувала в чайній промисловості в 1950-х роках, залишки її очевидні навіть сьогодні в недостатній доданій вартості до високоякісних чаю і спецій Шрі-Ланки. У процесі відбору були розглянуті досягнення кожного фіналіста в таких областях, як стійкість бізнесу в контексті пандемії, відповідність упаковки екологічним стандартам, відносини з клієнтами, прихильність навколишньому середовищу та ініціативи в області соціального розвитку.

    Меррілл Дж. Фернандо, який нещодавно відсвяткував своє 70-річчя в чаї, визнаний обличчям високоякісного цейлонського чаю в декількох країнах, де він почав свій бізнес, запрошуючи любителів чаю «спробувати!» його. Він прокоментував отриману нагороду так: «У мене було просте бажання – подарувати найкращий чай, якісний і цілісний. Те, що люди називають стійким розвитком, – це спосіб життя для мене і моїх синів. Ця нагорода – змиренна похвала, тому що моя подорож у світі чаю була відзначена більше критикою, аніж вдячністю».

    Сімейний бізнес, заснований на сімейних цінностях, Dilmah зберігає безкомпромісну відданість своїм основним принципам – смак, природна користь та етична мета. Ці цінності впливають на всі аспекти бізнесу – від екологічно чистої упаковки до її впливу на навколишнє середовище і суспільство. Мінімум 15% прибутку компанії до оподаткування безпосередньо приносить користь людству завдяки роботі благодійного фонду MJF і Dilmah Conservation, створених для виконання зобов’язань компанії перед суспільством і навколишнім середовищем. Філософія Dilmah торкнулася життя тисяч людей через програми для дітей-інвалідів, ініціативи з розширення прав і можливостей жінок, молоді та спільнот. Компанія стала вуглецево-нейтральною у 2019 році і планує знизити викиди вуглецю до 2030 року.

    Ця стаття також була опублікована в The Island.

    Ця стаття також була опублікована в The Sunday Times.

    Ця стаття також була опублікована в Daily News.