• Close ×
  • Благодійний фонд MJF

    Перетворення бізнесу на засіб турботи про людей.

    Засновник благодійного фонду MJF, Меррілл Дж. Фернандо, в 50-х роках створив ідею бізнесу, здатного відновити чайну промисловість його країни і мільйони доль, що залежать від неї, через поділ успіхів цього бізнесу з суспільством. Будучи молодою людиною 20 років, яку однолітки вважали наївним ідеалістом, Меррілл вірив, що жоден бізнес не можливий без спільних зусиль, залучення і посвячення працівників, персоналу, клієнтів і споживачів. У разі чайного бізнесу, цей список зацікавлених сторін включав також навколишнє середовище.

    Таким чином він визначив, що від його бізнесу повинні отримувати користь також і інші люди. Очевидно його бачення і пристрасть були основними рушійними силами його досягнень, проте він зрозумів, що бачення і пристрасть можуть самі по собі принести небагато, без спільних зусиль і участі інших. Він визначив, що його бізнес повинен бути засобом турботи про людей.

    Мерріллу знадобилося близько 40 років, щоб донести свій сімейний чай Dilmah до споживачів. Ідея молодого шрі-ланкійця, представника середнього класу, що шукає спосіб створити етичний бізнес, була як суперечлива, так і неприйнятна. Тоді, як і зараз, чайну промисловість контролювали великі міжнаціональні корпорації. Протягом чотирьох десятиліть він боровся, щоб реалізувати свою мрію, продовжуючи виконувати обіцянку піклуватися про своїх робітників і службовців, що природно для будь-якого сімейного бізнесу.

    Коли чай Dilmah Меррілла став відносно невеликим, але доступним на міжнародному рівні брендом, збільшився масштаб соціального зобов’язання, який потребував створення благодійного фонду MJF. Це ознаменувало еволюцію філософії Меррілла, від турботи і підтримки його спочатку крихітного персоналу, до більш широкої групи працівників чайних плантацій, і нарешті, до національного рівня. Через майже половину століття після того, як в ньому зародилася мрія про неможливе, вона стала реальністю.

    Благодійний фонд MJF являє собою альтернативну економічну модель, будучи набагато більшим, ніж просто благодійність, оскільки він являє собою по-справжньому стійкий і справедливий спосіб ведення бізнесу. Цей «шлях» визнає, що соціальна справедливість і довкілля є невід’ємними елементами будь-якого бізнес-процесу. Не в якості опції і не в якості частини маркетингової стратегії про корпоративну соціальну відповідальність, але в якості ключової мети бізнесу.

    Компанія Dilmah приносить дохід, і в цьому, по суті, полягає сенс існування будь-якого бізнесу і фундаментальної відповідальності будь-якого бізнесу перед його робітниками і службовцями. Однак, в той самий час, компанія Dilmah зберігає чітке розуміння ролі суспільства в цілому, довкілля, робітників і співробітників у тому, щоб цей бізнес був можливим. Визнаючи цю реальність особисті кошти та активи засновника, Меррілла Дж. Фернандо і його сім’ї, а також значна частка виручки від діяльності чайної компанії Dilmah фінансують роботу благодійного фонду MJF. Розвиток компанії – це запорука розвитку Фонду.