• Close ×
  • Школа Кулінарії та Гостинності отримала престижний сертифікат WACS

    Відбувся перший випуск учнів з відзнакою

    Dilmah Partner Network News

    Школа Кулінарії та Гостинності – провідний кулінарний і готельний комплекс Шрі-Ланки, який створює нові можливості для непривілейованої та маргіналізованої молоді, – отримала визнання Всесвітньої асоціації спільноти кухарів (WACS). WACS – це всесвітня організація, що складається з 10 мільйонів шеф-кухарів, а Школа Кулінарії та Гостинності – єдиний у Шрі-Ланці кулінарний інститут, який отримав визнання цієї престижної організації.

    Школа Кулінарії та Гостинності є реалізацією філософії засновника фонду MJF про те, що бізнес повинен служити засобом турботи про людей. Заснована на принципі, що кожна особистість має можливість досягти успіху і має право на цю можливість, школа Кулінарії та Гостинності була створена Мерріллом Дж. Фернандо, щоб запропонувати непривілейованій молоді можливість піднятися над обставинами їхнього життя.

    Визнання з боку WACS відбулося після першого випуску учнів. Оголошення було зроблено директором освіти WACS Джоном Кленсі під час гала-вечора, що пройшов 7 лютого 2017 року в Школі Кулінарії та Гостинності в присутності 140 учасників програми Школа чаю, які прилетіли в Шрі-Ланку з різних країн світу.

    Під час заходу Джон Кленсі визнав, що Школа Кулінарії та Гостинності – це інститут, який має високий рівень підготовки та підвищення кваліфікації для продовження професійного розвитку.

    «Коли WorldChefs були запрошені для оцінки програми, ми були щасливі і горді зробити це, і ми витратили деякий час на вивчення програми. Навчальний матеріал, який представлений у Школі – це просто вищий клас. Приміщення та обладнання просто виняткові, починаючи з навчальних аудиторій і закінчуючи приміщеннями нагорі, де студенти можуть вчитися роботі на комп’ютерах. Там є кулінарні книги. Школа все ще будується, але я дійсно вірю, що вона стане приголомшливою історією успіху», – підкреслив він.

    Керована досвідченою командою – Берндом Убером, Пітером Курувітою, Роханом Фернандопулле та Ділханом Фернандо, школа використовує інтенсивний метод навчання, щоб надати окремим студентам, інвалідам та молоді з сільських громад і плантацій Шрі-Ланки широкі знання і міжнародні перспективи в області кулінарії та гостинності. Чотири місяці кулінарного курсу за участю міжнародних фахівців, пропоновані школою, абсолютно безкоштовні та рівні кращим курсам у світі. Кулінарна освіта охоплює основи харчування, а також уроки особистої дисципліни, англійської мови, освоєння навичок приготування їжі, інформаційні технології та планування меню.

    Кулінарний блок, побудований за стандартами комерційної кухні, оснащений новітніми технологіями та кухонним приладдям, необхідним для навчання шеф-кухарів у всіх областях, таких як гаряча і холодна кулінарія, а також випічка. Не забуваючи про обмеження студентів в інвалідних візках, обладнання включає в себе також станцію, яка спеціально розроблена, щоб забезпечити їм легкий доступ до всього необхідного устаткування.

    Представляючи філософію, яка стоїть за даною ініціативою, Меррілл Дж. Фернандо сказав, що, хоча чай Dilmah відомий у всьому світі своєю якістю, філософія, яка рухає чаєм єдиного походження, в світі мало відома.
    «Dilmah – це не просто краща чашка чаю, але чашка, яка радує бідних і нужденних. Я створив Dilmah, щоб бідняки могли отримати різні види допомоги та підтримки. Багатство, яке я придбав, повертається до бідних. У благодійному фонді MJF є безліч проектів, які дарують надію і світло бідним та інвалідам. Школа є ще одним джерелом надії і щастя для бідних та інвалідів. Близько 90% дітей, які пройшли тут навчання, прийшли з наших плантацій. Діти збирачів чаю ніколи не сподівалися досягти такого положення в житті», – пояснив він.

    Визнаючи, що відмінність WACS є сильним заохоченням, Довірчий керуючий благодійного фонду MJF Ділхан Фернандо сказав про відчутну зміну, яку кулінарний курс приніс в життя його учнів:

    «Шість місяців тому ці кухарі нічого не знали про кулінарію. Ми розробили чотиримісячний навчальний табір за участю WACS і таких відданих нам людей як Бернд Убер, Пітер Курувіта, Рохан Фернандопулле, а також за участю наших кухарів, таких як Раджив. Нашою метою було дати цим людям абсолютно безкоштовну підготовку. У відповідь ми очікували від них повної відданості. Так як вони починають свій день з фізичних вправ. Потім вивчають англійську мову, комп’ютерну грамоту. Вони виходять за межі того, що, на їхню думку, є їх можливостями. Ми витягуємо за ці 4 місяці їх реальні можливості, тобто їх справжній потенціал, який кожен з нас має в собі, і це дає нам можливість допомогти їм рухатися вперед», – сказав він.

    Згідно Ділхана Фернандо частину курсу складають три місяці учнівства. «Якщо хтось інший не візьметься за них, ми візьмемося і допоможемо їм стати частиною діяльності, якою керує мій брат. Ми даємо їм чудовий привілей сказати, що вони прийшли з плантацій, а сьогодні обирають з кращих п’ятизіркових готелів Шрі-Ланки, щоб працювати там. Цей стрибок демонструє різницю, яку можуть запропонувати знання», – додав він.

    Про Dilmah

    Шрі-Ланкійська сімейна компанія Dilmah, заснована Мерріллом Дж. Фернандо, одним з найбільш досвідчених чайних виробників сучасності, відстоює якість, справжність і різноманітність в чаї. Dilmah стала першовідкривачем концепції чаю єдиного походження в 1988 році, коли сімейна компанія пішла проти тенденцій індустрії і проголосила свою прихильність справжності. Виключно свіжий, незмішаний чай є відмінною рисою Dilmah і пропонує унікальний смак незмішаного чаю, упакованого у витоків – там, де він був вирощений.

    Dilmah бере на себе ініціативу в просуванні інновацій у глобальній чайній категорії, яка зазнала спад в результаті комерціалізації. Знакові заходи, такі як «Chefs & the Teamaker» і «Real High Tea», – це інновації, які прагнуть навчити та надихнути професіоналів готельного бізнесу, щоб вони могли запропонувати своїм гостям абсолютно новий чайний досвід. Подібні заходи сприяють розвитку поваги по відношенню до цього корисного, натурального і універсального напою.

    Школа чаю Dilmah докладає зусиль аби пристрасть до чаю зростала через поширення знань про кустарні методи його виробництва серед професіоналів сфери гостинності, шанувальників чаю і споживачів. Акцент робиться на важливості справжнього чаю і універсальності цієї натуральної рослини в чайній кулінарії, комбінуванні продуктів та чайній міксологіі.

    Dilmah – етичний чай, весь прибуток від продажів якого зберігається в Шрі-Ланці та фінансує Благодійний фонд MJF і природоохоронний фонд Dilmah Conservation. Ми вважаємо, що бізнес – це питання турботи про людей.

    www.dilmahtea.com
    www.facebook.com
    www.dilmahtea.com
    twitter.com/dilmah
    schooloftea.org
    realhightea.dilmahtea.com

    Меррілл Дж. Фернандо

    Будучи дуже молодим чоловіком, він на власні очі бачив, як експлуатуються виробники та їхні робочі. Він надихнувся ідеєю, що одного разу створить свій власний бренд, який буде виробляти 100% чистий цейлонський чай єдиного походження і ділитися своїми доходами з бідними. Він сміявся над своєю нереальною мрією. З тих пір і до цього дня чай став дешевим товаром, продаваним великими розрекламованими компаніями. Тепер споживачі змушені платити за бренди, а не за якість.

    Тридцять чотири роки після народження його неможливою мрії він вирішив таки запустити свій бренд. У своєму першому прес-інтерв’ю в Австралії перед запуском він зазначив: «Сьогодні чай є дешевою сировиною, але я поверну цілісність чаю, назвавши свій бренд “DILMAH ” на честь моїх двох синів – Ділхана і Маліка. Створю чай єдиного походження на противагу чаю з кількох регіонів, кращий на ринку, і розділю прибуток з бідними та інвалідами».

    Меррілл створив виключно свіжий, незмішаний цейлонський чай єдиного походження, вирощений і упакований у витоків, з повною додатковою вартістю і брендингом. Це дозволило йому зберегти весь прибуток від брендингу та маркетингу в своїй країні. До цього чайні виробники та працівники з болем і гнівом спостерігали як їх праця в поті чола збагачувала торговців в багатих країнах, в той час як вони самі ставали все біднішими. Здійснюючи весь процес додавання вартості і брендингу там, де чай вирощують, Меррілл перетворював кожну пачку чаю Dilmah на перший в світі етично вироблений чай, і таким він залишається до цього дня.

    Dilmah всесвітньо відомий за чай найкращої якості і за свою філософію турботи. Бренд був заснований на унікальній філософії Меррілла про те, що бізнес повинен бути засобом турботи про людей, яка виконується через благодійний фонд MJF і фонд Dilmah Conservation.

    Благодійний фонд MJF

    Благодійний фонд MJF був створений засновником Dilmah Мерріллом Дж. Фернандо, щоб виконати його зобов’язання зробити свій сімейний бізнес засобом турботи про людей. Благодійний фонд MJF щорічно змінює більше 10 000 тисяч життів. Всі компанії MJF Group вносять 10% свого прибутку до оподаткування до Фонду. Меррілл не приймає пожертвувань і вважає, що благодійність повинна здійснюватися виключно з його особистих ресурсів.

    mjffoundation.org
    www.facebook.com/MJFCF
    www.instagram.com/mjffoundation

    Dilmah Conservation

    Dilmah Conservation сприяє сталому використанню навколишнього середовища, оскільки Меррілл вважає, що кожна людина та бізнес зобов’язані відповідально взаємодіяти з навколишнім середовищем. Завдяки Dilmah Conservation він виступив ініціатором заохочення поваги до навколишнього середовища і забезпечення її захисту, гармонійного співіснування людини і природи. Dilmah спільно зі своїм ресурсним партнером IUCN, найбільшою глобальною екологічною мережею в світі, сприяє збереженню біорізноманіття, збереженню видів / довкілля та підвищення стійкості, приділяючи особливу увагу захисту азіатських слонів.

    www.dilmahconservation.org
    www.facebook.com/DilmahConservation
    www.instagram.com/dilmahconservation