• Close ×
  • Меррілл Дж. Фернандо та його подорож у світ чаю

    about-banner2

    У 1930 році в селищі Палансена, що розташоване на південному заході Шрі-Ланки, народився засновник компанії Dilmah – Меррілл Дж. Фернандо. Завершивши своє навчання в коледжі Маріс Стела в Негомбо він, у пошуках більших перспектив, переїхав до столиці країни Коломбо. Меррілл хотів стати тітестером і йому пощастило приєднатися до першої групи цейлонців (у той час Шрі-Ланка називалася Цейлоном), які вирушили навчатися чайній майстерності в Мінсінг-Лейн у Лондоні – чайній «Мецці» того часу.

    Під час навчання в Мінсінг-Лейн Меррілл звернув свою увагу на деякі недоліки промисловості, від якої його країна дуже сильно залежала, і яка вже багато років експлуатувалася великими багатонаціональними корпораціями. Чай, який дбайливо збирався вручну і виготовлявся згідно традиційним методам у Шрі-Ланці, розглядався цими компаніями тільки в якості сировини, яка за номінальну ціну продавалася в Європу, де вже здійснювалися упаковка, брендинг і призначалася ціна.

    Це означало, що виробник отримував лише незначну частку від продажу Цейлонського чаю, в той час як посередники – в основному кілька великих корпорацій – вигравали непомірно. Бажання вирішити цю несправедливість запалило Меррілла в 20 років більш ніж на половину століття. Він заснував свою торговельну марку Dilmah через 38 років зусиль і з тих пір відстоює вірність фундаментальним принципам виробництва чаю – якості, свіжості, автентичності та етиці.

    Крихітна новоутворена компанія, яку Меррілл сформував у 1988 році, щоб змінити експлуатацію сільськогосподарських культур своєї країни великими торговцями, на сьогоднішній день є однією з 10 провідних чайних торгових марок у світі. Проте, як часто говорить Меррілл, його Dilmah завжди буде маленькою, сімейною компанією, тому що вона відстоює бездоганність, а бездоганність в чаї вимагає якості, відданості і пристрасті. А це не ті якості, які можуть бути поширені на масовий ринок.
    До Меррілла Дж. Фернандо в його пристрасті до чаю приєдналися також і сини, Малік та Ділхан, чиї імена формують назву торгової марки Dilmah. Разом зі своїм батьком вони здійснюють його бачення про повернення чаю якості разом з традиціями, етикою і всім спектром корисних для здоров’я властивостей, якими володіє справжній свіжий чай.

    Історія Меррілла Дж. Фернандо примітна ще й тим, що ілюструє експлуатацію, яка часто характеризує групи, над якими домінують великі корпорації. Вона також демонструє силу справедливої торгівлі, яка здатна вивести з бідності менш розвинені країни. Любов Меррілла до чаю привела його до інновацій в трьох важливих сферах. По-перше, він став першим виробником і власником чайного бренду. Рухомий бажанням запропонувати покупцям справжній продукт, він створив концепцію чаю єдиного походження, а також упаковки чаю в місці його походження. Ці ініціативи не були легкими для Меррілла – вони привели його до конфлікту з компаніями, переважаючими його власну в багато разів, а також зі своїми колегами і урядом, які не розділяли його віру в те, що чай може бути зібраний, упакований і відправлений у продаж прямо від виробника, з місця свого походження.