• Close ×
  • Філософія Dilmah

    about-banner5

    Суть філософії «бізнесу як засобу турботи про людей» викристалізувалася в Шести Стовпах Dilmah: Якість, Традиція, Покупець, Етика, Бездоганність і Сталий розвиток. Якість починається з чаю, який ми пропонуємо нашим покупцям, поширюється на обладнання, яке ми використовуємо для підтримки передових стандартів виробництва, і закінчуюється упаковкою та презентацією чаю. Dilmah з повагою ставиться до багатовікових традицій чайної промисловості та самого напою. Пропоновані нами чаї традиційні, виготовлені згідно методів, вдосконалених багатьма поколіннями. Dilmah – етичний бренд, народжений у процесі пошуку справедливості у світі чаю та прибутку працівників чайної індустрії Цейлону. Dilmah цінує своїх клієнтів, твердо дотримуючись сталості в якості та смаку. Dilmah і компанії MJF Group зберігають чесність і сумлінність у кожному контакті з клієнтами, з підприємствами роздрібної торгівлі, партнерами і всіма тими, з ким ми маємо задоволення працювати. Ця чесність наполягає на тому, що чай Dilmah є чаєм одномісного походження, вирощеним в одному регіоні – концепція, першовідкривачем якої стала Dilmah. Вона гарантує, що наш клієнт точно знає, що знаходиться в наших пачках, і що ми залишаємося послідовними у тому, щоб пропонувати нашому клієнтові саме те, чого він очікує і про що ми заявляємо. Прагнучи до сталого розвитку фонд охорони навколишнього середовища Dilmah Conservation працює над більш розумним використанням навколишнього середовища шляхом заохочення гармонійного співіснування людини і природи.

    Бездоганність

    Dilmah і компанії MJF Group зберігають чесність і сумлінність у кожному контакті з клієнтами, з підприємствами роздрібної торгівлі, партнерами і всіма тими, з ким ми маємо задоволення працювати. Ця чесність наполягає на тому, що чай Dilmah є чаєм одномісного походження, вирощеним в одному регіоні – концепція, першовідкривачем якої стала Dilmah. Вона гарантує, що наш клієнт точно знає, що знаходиться в наших пачках, і що ми залишаємося послідовними у тому, щоб пропонувати нашому клієнтові саме те, чого він очікує і про що ми заявляємо.


    Етика

    Dilmah – це торговельна марка з високими моральними принципами. Бізнес, створений для того, щоб вийти за межі бізнесу як такого. Шукаючи спосіб як зробити Dilmah засобом турботи про людей, Меррілл став першопрохідцем на шляху пошуку справедливості у світі чаю. Його працівники, знедолені люди його суспільства в цілому та чайна промисловість його країни отримують користь від успіху Dilmah. Діяльність благодійного фонду MJF Charitable Foundation www.mjffoundation.org фінансується за рахунок прибутку від продажів чаю Dilmah і спрямована на те, щоб працівники та інші люди сяяли усмішками.

    Dilmah використовує ці етичні принципи і по відношенню до своїх клієнтів. Спілкування з клієнтами є чесним і прозорим. Прихильність Dilmah до надання соціальної допомоги еволюціонувала разом з ростом бізнесу Dilmah. А створений в 2007 році фонд охорони навколишнього середовища Dilmah Conservation www.dilmahconservation.org усвідомлює, що добробут людини і екологічна стабільність нерозривно пов’язані між собою.


    Якість

    Кожен аспект Dilmah є втіленням якості – починаючи від чаю, який ми пропонуємо нашим покупцям, поширюючись на обладнання, яке ми використовуємо для підтримки передових стандартів виробництва галузі, закінчуючи упаковкою та презентацією чаю.


    Наш Клієнт

    Dilmah цінує своїх клієнтів, твердо дотримуючись сталості в якості і смаку. Засновник Dilmah персонально відгукується на повідомлення кожного клієнта, вчиться у клієнтів, поважає побажання клієнтів і прагне виконувати їхні прохання чесно та відповідально.


    Традиція

    Dilmah з повагою ставиться до багатовікових традицій чайної промисловості і самого напою. Пропоновані нами чаї традиційні, виготовлені згідно методів, вдосконалених багатьма поколіннями. Будь-які новаторства в Dilmah враховують ці традиції і втілюють автентичність. Більше того Dilmah вважає своїм обов’язком захищати ці традиції, розповідаючи про них світу за допомогою різноманітних проектів компанії та фонду MJF, які прагнуть розвивати чайну промисловість Цейлону на благо споживачів чаю.


    Сталий розвиток

    Dilmah зобов’язаний своїм успіхом якості Цейлонського чаю. Наш бізнес був заснований на міцному зв’язку з землею і соціальним середовищем, в якому ми працюємо. Ми стали першовідкривачами в цілеспрямованому прагненні мінімізувати наш вплив на планету, сприяти повазі до навколишнього середовища і забезпечити її захист шляхом заохочення гармонійного співіснування людини і природи. Ми вважаємо, що охорона навколишнього середовища насамперед стосується людей і майбутнього людства, що зусилля у збереженні довкілля пов’язані з добробутом людини і мають своїм результатом зниження рівня бідності. Ці ключові цінності дозволяють нам задовольняти і перевершувати очікування наших клієнтів у сталому розвитку.