• Close ×
  • Відмінність Dilmah

    about-banner1

    Dilmah – це унікальний бренд, заснований на пристрасному прагненні до автентичності та якості в чаї, який в той самий час є частиною філософії, що виходить за межі комерції та визначає бізнес як засіб турботи про людей.

    Чай – це подарунок природи людству. Напій, який зцілює, захищає та освіжає, він також є нескінченно багатим у своєму розмаїтті, набуваючи ледь вловимі відмінності під неоднаковим впливом сонця, грунту, вітру, дощу та температури в різних регіонах. Це дивовижне розмаїття в чаї є рівною мірою і викликом, і чудовою нагородою. І оскільки природа дарує нам чай, який здатний задовольнити будь-які настрій і бажання, вона вимагає досвіду в розумінні та виборі кращого. Такий досвід може прийти тільки з пристрасного посвячення чаю.

    Засновник Dilmah, Меррілл Дж. Фернандо, висловив свою прихильність чаю, коли в 50-х роках присвятив йому своє життя. Через чотири десятиліття до нього приєдналися два його сини, Ділхан і Малік (на честь котрих він назвав свій чай Dilmah), які розділили його пристрасть до чаю. Сьогодні, майже 60 років потому, Меррілл і його сини – сім’я Фернандо – володіють величезним досвідом у вирощуванні чаю, самостійно фасуючи його та пропонуючи споживачам зі всього світу тільки найкраще. Їх любов до чаю передалася також і наступним поколінням – сини і дочки Ділхана та Маліка вивчають чай, готуючись до того часу, коли вони візьмуть на себе відповідальність за зобов’язання, яке прийняв на себе Меррілл, твердо вирішивши в 50-х роках присвятити своє життя тому, аби повернути чаю його якість.

    Родина Фернандо побудувала свій бізнес навколо своєї любові до чаю. На сьогоднішній день Dilmah – єдина вертикально інтегрована компанія, що володіє власними чайними садами – одними з кращих на Цейлоні – а також фабриками з виготовлення друкованих та пакувальних матеріалів, і фабриками з розфасовки чаю. Як часто любить казати Меррілл: «Моя сім’я піклується про ваш чай від чайних садів до вашої чашки».
    Кожна пачка чаю Dilmah несе в собі особисту гарантію Меррілла, що відображає його щиру прихильність своєму чаю.

    З того часу, коли Меррілл задумав свою мрію і до того дня, коли він запропонував покупцям високоякісний Цейлонський чай, зібраний, упакований і доставлений прямо з місця походження, чай контролювався кількома великими торговельними марками, які діяли протилежним чином. Керуючись невпинним бажанням максимізувати свої прибутки та компенсувати інвестиції, вкладені ними в придбання сімейних чайних компаній, ці торговельні марки скоротили витрати на виробництво. А це в свою чергу означало зниження якості.
    У 1988 році Меррілл став першовідкривачем трьох найважливіших ініціатив, які на сьогоднішній день є відмінними ознаками Dilmah. У той час як комодизація серед великих чайних брендів ще й досі триває, Dilmah явно вирізняється тим, що є традиційним чаєм одномісного походження, який запаковується свіжим.
    Це важливо, оскільки традиційний чай, виготовлений в «ортодоксальному» стилі – процес виробництва, який починається з ручного збору чайного листя і продовжується зав’ялюванням, скручуванням, ферментацією та сушінням – використовує техніку, що удосконалювалася століттями. Вона дозволяє виробляти вишуканий і різноманітний чай. Альтернативою цій техніці є СТС, відносно новий метод виробництва, створений для того, щоб забезпечити швидке заварювання чаю, який проте в процесі виробництва жертвує всім, що є цінного в чаї. Меррілл називає СТС «чаєм без душі».

    Чай єдиного походження – незмішаний чай – є важливою концепцією, адже терруар – сукупність грунтово-кліматичних факторів і особливих характеристик місцевості – є тим, що найбільшою мірою визначає, яким буде чай. Саме терруар наділяє чай з кожної долини, кожного регіону і кожної країни унікальною своєрідністю. Звичайно, набагато дешевшим варіантом буде купити чай де-небудь, де він дешевший – оскільки чай часто відрізняється в ціні – і змішати його, аби отримати чайну суміш з різних регіонів походження. Однак такий метод підходить для кави, але в жодному разі не для чаю.
    Dilmah має неповторну свіжість, і ця свіжість гарантує багату, повну задоволення чашку чаю, яка в той же час повна ще й корисними антиоксидантами.

    Важливо відзначити, що Меррілл заснував свій чай Dilmah на простих сімейних цінностях. Він зрозумів – як йому часто казала його мати – що якщо він успішний, його відповідальність полягає в тому, щоб розділити плоди свого успіху з працівниками та тими, хто менш привілейований в його суспільстві. Тому серцевиною Dilmah є розуміння бізнесу як засобу турботи про людей.

    Прибутки від продажу Dilmah по всьому світу забезпечують діяльність благодійного фонду MJF Charitable Foundation в Шрі-Ланці та за її межами. Надання допомоги суспільству почалося зі скромної турботи про сім’ї 18 співробітників, з якими Меррілл починав свою роботу ще в той час, коли займався експортом чаю. Із заснуванням Dilmah та його еволюцією в міжнародний бренд можливості надавати допомогу оточуючим виросли прямопропорційно. Таким чином, щоб забезпечити розширення масштабів соціальної допомоги був створений благодійний фонд MJF Charitable Foundation (www.mjffoundation.org), паралельно з яким діє фонд охорони навколишнього середовища Dilmah Conservation (www.dilmahconservation.org), діяльність якого спрямована на підтримку екологічної цілісності.

    Щорічно благодійний фонд Dilmah досягає більше 10 000 життів завдяки сотні різних гуманітарних проектів.
    Меррілл Дж. Фернандо, його сини і вся команда Dilmah на сьогоднішній день об’єднані однією метою – запропонувати поціновувачам чаю по всьому світу дійсно новий досвід в чаї. Тому Dilmah представляє неперевершену колекцію чаїв, кожен смак якого ретельно підібраний і продиктований багаторічним досвідом, і, що найголовніше – відзначений справжнім новаторством і пристрастю до якості.