• Close ×
  • Корпоративна інформація

    about-banner4

    Поява групи MJF відноситься до 50-х років, коли Шрі-Ланка, Цейлон, здобула незалежність від Британського колоніального правління. Засновник групи Меррілл Дж. Фернандо присвятив все своє життя чаю, який є серцевиною цього бізнесу. Його пізнання майстерності виготовлення чаю розпочалося на Цейлоні і продовжилося у чайній «Мецці» того часу – Мінсінг-Лейн, в Лондоні. Кинувши виклик системі, яка перешкоджала йому виробляти Цейлонський чай, упакований в місці походження, Меррілл повернувся на Цейлон з наміром змінити всю структуру торгівлі. На це знадобилося майже 25 років і в 1974 році він заснував свою власну компанію MJF Exports Ltd. Ця компанія була першою в серії новаторських компаній, які сьогодні складають групу MJF.
    По сьогодні Меррілл очолює сімейне керівництво групою, яке здійснюється ним разом з його двома синами та відданою командою професіоналів. Філософія діяльності групи продовжує зберігати акцент Меррілла на поверненні чаю його якості та на прихильності бездоганності, традиціям та індивідуальному обслуговуванню клієнтів. Dilmah – торговельна марка групи, назва якої створена засновником з імен його двох синів Ділхана і Маліка, на сьогоднішній день відома своєю якістю більш ніж в 100 країнах світу. Завдяки справжній інновації, якості та свіжості Dilmah вдихнув нове життя в галузь, яка багато років перебувала в занепаді.
    Прагнучи досконалості, Меррілл створив найбільш інтегрований сімейний чайний бізнес у світі з власними плантаціями, фабриками з друку та упаковки, брокерським обслуговуванням, імпортом і розподілом обладнання та матеріалів для промисловості – і все з єдиною метою створення найкращого у світі чаю. Флагман групи, чайний бренд Dilmah, відновив репутацію Цейлонського чаю як кращого на землі.
    Через свій благодійний фонд MJF Charitable Foundation засновник розподіляє значну частину прибутку між своїми співробітниками та працівниками компанії, а також знедоленими людьми Шрі-Ланки. Основні завдання Фонду включають поліпшення медичних та освітніх установ для більш ніж 30 000 працівників плантацій групи MJF та їх родин, і близько 1500 робітників і службовців її торгівельної та виробничої галузей.
    У 2002 році Британська широкомовна корпорація ВВС описала компанію Dilmah у своєму світовому бізнес звіті на «ВВС-Світ»:

    «Шрі-Ланкійська сімейна чайна компанія кинула виклик багатонаціональному контролю всесвітньої чайної індустрії. Dilmah заявляє, що стала третьою в світі за величиною чайної торговельною маркою, продаючи незмішаний Цейлонський чай безпосередньо кінцевому споживачеві в більш ніж 80 країнах світу. І таким чином відродила образ Цейлонського чаю як найкращого і найдорожчого чаю у світі»

    Діяльність групи включає в себе:

    • Виробництво та експорт попередньо упакованого чаю.
    • Друк та упаковка для чаю та інших галузей промисловості.
    • Вирощування чаю, кокосового горіху, спецій і каучуку, брокерське обслуговування.
    • Розвиток нерухомості та земельної власності.
    • Імпорт і дистрибуція пакувального обладнання та матеріалів.
    • Інвестиції та управління приватним портфелем.
    • Створення та управління магазинами товарів для дозвілля
    • Підвищення якості життя в суспільстві з особливим акцентом на дітей і літніх людей, особливо у власних маєтках групи.