• Close ×
  • Dilmah 25 років

    style-02-picture

    Відомо, що коли робота, відданість та задоволення об’єднуються в одне ціле і досягається та глибина, де мешкає пристрасть – тоді немає нічого неможливого. Наш батько, Меррілл Дж. Фернандо, ілюструє приховану за цими словами істину кажучи, що Цейлонський чай, етика, справедливість та його родина були протягом майже 60 років осередком його посвячення і задоволення. Батько присвятив своє життя чаю, змінивши при цьому долю всієї галузі. У 50-х роках, невдовзі після того як на Цейлоні закінчилося колоніальне правління, він зрозумів, що збережена в країні колоніальна форма економіки буде серйозно перешкоджати її розвитку. Його боротьба проти експлуатаційних елементів цієї системи вимагала виняткової мужності та рішучості, і зайняла більше трьох десятиліть. Ці зусилля зрештою і поклали початок Dilmah.

    Бачення батька полягало в тому, щоби чай, вирощений, зібраний вручну і зі знанням справи вироблений на Цейлоні був упакований у витоків, а потім поставлявся клієнтам по всьому світу. Сьогодні це здається цілком логічним, але в 50-х роках були інші часи. Чай, який виготовлявся на Цейлоні, великими партіями перевозився в Лондон, де продавався на аукціоні європейським, англійським та американським пакувальникам. В основному це були кілька великих корпорацій, які почали домінувати в чайній промисловості завдяки присвоєнню невеликих і в більшості випадків сімейних чайних компаній, які поставляли якісний чай на захід. Звівши роль Цейлону (який зараз носить назву Шрі-Ланка) до рівня постачальника сировини, «система» відмовляла виробникам в отриманні вигоди від брендингу та додаткової вартості. Ці нарахування йшли пакувальникам, в той час як чайна промисловість Цейлону та її працівники все більше страждали від того, що їхні долі перебували в руках іноземних компаній, зацікавлених виключно у власній вигоді.

    Поява Dilmah все змінила. Вперше виробник отримав можливість досягти споживача без залучення непотрібного посередника – торговця та пакувальника. Для споживачів це означало більш справжній, свіжий та якісний чай. А для виробників і знесиленої чайної промисловості Цейлону це віщувало світле майбутнє через забезпечення справедливої частки від ціни, яку покупці платили за чай, і можливість розвитку галузі на основі справедливої та етичної торгівлі. Двадцять п’ять років потому в чайній промисловості все ще переважають великі корпорації, однак за відносно короткий період Dilmah здобула перемогу над гігантами, які існували століттями та проклала шлях іншим виробникам і торговельним маркам. Важливо відзначити, що Dilmah виконала обіцянку, яку дав наш батько, захопившись своєю мрією в далеких 50-х, і це змінило життя тисяч знедолених людей в чайній промисловості та суспільстві Шрі-Ланки в цілому.

    На 25-ту річницю Dilmah ми знову підтверджуємо наше посвячення цінностям, на яких наш батько заснував цю торговельну марку. Ми приєднуємося до його обіцянки зробити наш бізнес засобом турботи про людей і маємо намір й надалі дотримуватися фундаментальних принципів Dilmah. І найголовніше, ми дякуємо Вам за вибір Dilmah. Ви допомогли здійснити мрію нашого батька. Таким чином Ви виправдали його віру в силу перетворення бізнесу на засіб турботи про людей і допомогли змінити життя тисяч знедолених людей.

    Ділхан і Малік

    Ділхан і Малік є молодшим і старшим синами засновника Dilmah Меррілла Дж. Фернандо, з чиїх імен він склав назву свого бренду Dilmah.